Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich produktów przez nas importowanych i dystrybuowanych.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne do produktów marki Ikola.
W przypadku problemów technicznych z urządzeniami prosimy o kontakt z serwisem
e-mail serwis@badis.com.pl
W zgłoszeniu proszę załączyć dokument potwierdzający zakup + opis usterki.
Serwis pracuje w godzinach 7 - 15
adres serwisu:
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH BADIS
SERWIS TECHNICZNY
ul. Ratuszowa 1/3
03-461 Warszawa
Wszystkie reklamacje i naprawy załatwiamy profesjonalnie oraz bez zbędnej zwłoki.
W przypadku naprawy gwarancyjnej, warunkiem przyjęcia jest okazanie dokumentu zakupu oraz prawidłowo wypełnionej gwarancji producenta,
gdzie powinny być:
Jak nauczyło nas doświadczenie ok 70 % problemów technicznych można rozwiązać poprzez konsultację e-mail,
pozwala to oszczędzać na przesyłkach i minimalizuje czas bezczynności urządzenia.
Do urządzenia należy dołączyć krótki opis uszkodzenia lub wady.